Sukutapaamiset ja -juhlat

Sukukokouksesta kuva ja uusi sukuhallitus 2016

Vielä sukujuhlista 2016 - katsele videoita:

Arvon puhe                                                       Kevinin laulu

Videot ovat myös Jäsensivuilla ja ne on otettu Heinämäessä Pielaveden teatteritalolla 16.7.2016. 1) Arvo Karhunen piti lyhyen ennakkoesityksen seuraavan päivän puheestaan Pielaveden kotiseutujuhlassa.  2) Kevin Sarinko puolestaan piti spontaanin lauluesityksen. Linkit videoesityksiin yllä.

Google Street -kuva
Itäjärventie9

Sukujuhlan 2014 ja 2016 paikka kartalla
Pielavesi Heinämäen teatteritalo

Sukujuhla ja -kokous 2016 on toistamiseen samassa paikassa. Ohjelma löytyy Suku-uutisten kautta.

Kirjoitukset ja kuvat tällä sivulla (Sukutapaamiset ja -juhlat) ovat tarkoitettu kaikkien nähtäväksi, ilman omalla tunnuksella kirjautumista. Jäsensivuilta löytyy lisää nahtävää sukuun kuuluvien kesken.

Savon Harpistit ja sahasoittaja esiintyivät Sedergren-sukujuhlassa
Suvun vanhat asuinpaikat alkavat olla vaikeasti löydettäviä, kuten Vakokangas

10 vuotta sedergren-sukutapamisia Pielavedellä. Sukujuhla 2014 on vietetty vanhoja muistellen ja uuteen tähdäten. Sukukokous valitsi uuden puheenjohtajan ja hallituksen, joka piti ensimmäisen kokouksensa samantien.

Vielä pari kuvaa lisää kesän 2014 tapahtumista.