Sukuseura tiedottaa

4.9.2018

Jäsenkirje no 1/2018

25.4.2018
Kutsu Sukujuhlille ja -kokoukseen, Suojala Puistotie 8 Pielavesi 14.7.2018. Tietosuoja-astuksen vaatimusten mukaiset toimet ovat valmistumassa Jäsenrekisterille ja Sukututkimusrekisterille. Ym.

Sedergren -suku kokoontui Suojalassa 14.7.2018.

Sedergrenien sukujuhla keräsi jälleen laajalti suvun ihmisiä Pielavedelle . Osallistujia tuli Suomesta, Ruotsista sekä Saksasta. Merkille pantavaa oli, että yhteisten esivanhempien jälkeläisten tapaaminen, heihin ja läheisiinsä tutustuminen tuntui nyt kiinnostavan myös nuorempaa polvea. Kiitos kaikille, lyhyenkin visiitin tehneille, positiivisesta kannustuksesta.
Onnistuneen sukujuhlan taustajoukko teki hienoa työtä kaikin puolin, niin ravitsemustarjoilun, kuin varsinaisen ohjelman osalta tahi järjestelyiden, juhlan valmisteluissa. Kaikille heille suuret kiitokset! Upeata joukkoa.
Olosuhteet Suojalassa olivat suotuisat, sillä paikka on todella hyvässä kunnossa. Akustiikka on ihan ok. Saatiin seurata nautittavaa lauluesitystä kitaran säestyksellä, esittäjänä Saksasta tullut pariskunta. Myös säät olivat suosiolliset, vaikka pieni virkistävä sade-ukkoskuuro sattui. Seres-kilpailu ulkona oli jo ohitse tuossa vaiheessa.
Yllä on muutama kuva Sukutapahtuman päivästä.

Sukutapaamisen yhteydessä pidettiin Sedergrenien Sukuseura ry:n Varsinainen sukukokous. Siinä käsiteltiin viralliset asiat, kuten päättyneen toimintakauden tilit, toimintakertomus ja uusi toimintasuunnitelma kaudelle 1.6.2018-31.5.2020. Uusi hallitus valittiin ja sen kokoonpano on nyt seuraava:
Simo Saarmala puheenjohtaja (Iisalmi)
Timo Sedergren (Vihanti)
Anna-Maija Kurppa (Kirkkonummi)
Kalevi Sedergren (Pielavesi)
Kari Salohalme    (Kuopio)
Pirjo Leskinen    (Kuopio)
Kati Rosendahl (Joensuu)
Päivi Saarinen (Pielavesi)
Pentti Muona sihteeri (Helsinki)

Joitakin kuvia sukujuhlista 2018.

Nadjan ja Michaelin upeista musiikkiesityksistä Pielaveden Suojalassa 14.7.2018 videotallenteet seuraavilla linkeillä:

Laulu1

Laulu2

Vielä sukujuhlista 2016 - katsele videoita:

Arvon puhe                                                       Kevinin laulu

Videot ovat myös Jäsensivuilla ja ne on otettu Heinämäessä Pielaveden teatteritalolla 16.7.2016. 1) Arvo Karhunen piti lyhyen ennakkoesityksen seuraavan päivän puheestaan Pielaveden kotiseutujuhlassa.  2) Kevin Sarinko puolestaan piti spontaanin lauluesityksen. Linkit videoesityksiin yllä.

Sedergren-sivusto

Heinäkuu 2019