Sedergren-sukuseuran jäsenkirje 1/2023

20.12.2023

Toimikauden 2022-2024 asiaa ja jäsenmaksut

Seuraava sukukokous ja -tapaaminen 2024

Vuonna 2024 Sedergren-sukuun kuuluvilla on jälleen tilaisuus kokoontua yhteen. Kokouksessa käydään läpi edellisen toimintakauden asiat ja päätetään sukuseuran uudelle kaudelle suuntalinjat sekä valitaan uusi puheenjohtaja ja hallitus. Tapaaminen on vanhaan malliin myös seurustelua ja tilaisuus nähdä sukua laajemmin sekä hauskanpitoa. Ennakkotietona tässä sukuhallituksen tekemä valinta paikasta ja päivästä:

Sukujuhla ja varsinainen sukukokous:      20.7.2024 (lauantai)

osoite:                                                Kahvila Vanha Pirtti, Toritie 6, Pielavesi

Lisätiedot ohjelmasta julkaistaan suunnittelun edetessä.

Toimintakauden 2023-2024 asioita

Toimintakauden alkuun Sedergrenit kokoontuivat 16.7.2022 Suojalaan ja pidettiin sukukokous noin 30 henkilön voimin.

Sedergrenien Sukuseura ry:n Varsinaisessa sukukokouksessa valittiin uusi hallitus toimikaudelle 2023-2024. Kokoonpano on nyt seuraava:

Sukuseuran hallitus

Simo Saarmala puheenjohtaja (Iisalmi)
Anna-Maija Kurppa (Kirkkonummi)
Tiina Kumpulainen (Pyhäjärvi)
Timo Sedergren (Raahe)
Pentti Muona sihteeri (Helsinki)

Jäsenmaksut toimintakaudelta 2023-2024

Henkilön jäsenmaksu toimintakaudelle 2023-2024 on 35 euroa ( laskennallisesti 17,50 euroa/vuosi).  Maksu muille samassa taloudessa asuville seuran lisäjäsenille on 5 euroa/hlö.  Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse tai vaihtoehtoisesti kirjeitse paperilaskua toivoneille (muutamat voivat saada molemmilla tavoilla). Verkkopankin kautta maksaminen tapahtuu seuraavasti:

Maksun saaja:           Sedergrenien sukuseura ry

Tili no:               FI41 5068 0620 1869 97          (BIC OKOYFIHH)

Viesti:                (Maksuun sisältyvät jäsenten nimet)

Euro:                 35 €/jäsen + 5 € / perheen mahd. lisäjäsenet

Eräpäivä:          31.1.2024

HUOM. Kirjoita Viestikenttään jäsenen nimi tai nimet, joilta jäsenmaksut ovat mukana summassa.

Muuttuneet yhteystiedot ja uudet perhejäsenet voit ilmoittaa:
Timo Sedergren, timo.sedergren (at) outlook.com, puh: 044 9778953

Sukukuulumisia

Mahdolliset uudet Sukukuulumiset näkyvät Sedergren.fi-sukusivuston Jäsensivuilla. Jäsensivuille pääsyä varten tulee lukijalla olla käyttäjätunnus (=sähköpostiosoite) ja salasana. Kuulumisiin voivat kaikki sukuun kuuluvat toimittaa myös omia juttujaan, esim. sivuston palautekanavan (Yhteydenotto) kautta.

Hyviä vuodenvaihteen juhlia kaikille!

toivottaa Sukuseuran hallitus