Jäsenkirje no 2/2017

11.12.2017

Sukuseuran jäsenmaksujen laskutus käynnistyi kuluvalle toimintakaudelle 2017-2018. Tiedotetaan vuoden 2018 sukukokouksen ja -juhlan tarkka paikka (Suojala).

Sedergren-sukuseuran jäsenkirje 2/2017

Kohti uutta vuotta – sukuseuralla jälleen tapaaminen

Kuluvaa vuotta on enää muutama viikko jäljellä. Kiireistä on aina joulun alla, mutta vielä ehtii vuoden toinen jäsenkirje postiin. Vuonna 2018 on meille tulossa sukukokous ja -juhla, joihin valmistautuminen on pyöräytettävä käyntiin. Paikkakunta ja päivä ovat olleet selvillä yli puoli vuotta. Aiemmin syksyllä hallitus kokouksessaan päätti tarkemman paikan: Suojala (sama paikka jo kolmannen kerran, hyväksi havaittu).

Sukujuhla ja varsinainen sukukokous:           14.7.2018 (lauantai)

osoite:                                                                        Pielavesi, Suojala, Puistotie 8

Jäsenmaksut toimintakaudelta 2017-2018

Jäsenmaksujen laskutus on perinteisesti suoritettu sen vuoden lopussa, joka on ennen seuraavan vuoden sukukokousta.  Jäsenmaksu toimintakaudelle 2017-2018 on 35 euroa.  Mikäli samassa taloudessa asuu useampi seuran jäsen, maksu seuraavilta perhejäseniltä on 5 euroa/hlö.  Laskut on päätetty lähettää ensisijaisesti sähköpostitse. Kirjeitse lasku lähetetään heille, jotka ovat toivoneet paperilaskua. Verkkopankin kautta maksu seuraavan ohjeen mukaisesti:

Maksun saaja:                             Sedergrenien sukuseura ry

Tili no:                                             FI41 5068 0620 1869 97

(BIC OKOYFIHH)

Viesti:                                             (Jäsenet: ) Nimi 1, (Nimi 2, …)

Euro:                                               35 €/jäsen + 5 € / perheen mahd. lisäjäsenet

Eräpäivä:           29.12.2017

HUOM. Kirjoita Viestikenttään jäsenen nimi tai nimet, keiden kaikkien jäsenmaksut ovat maksussa mukana.

Muuttuneet yhteystiedot ja uudet perhejäsenet voit ilmoittaa:

Kati Rosendahl, katiaulikki(at)elisanet.fi, puh: 050 3600414

Hyvää Joulua ja Onnellista Vuotta 2018