Jäsenkirje no 02 /2015

12.11.2015

Sedergrenien sukuseura ry              Jäsenkirje nro 2015/2                         11.11.2015

Syksyinen tervehdys Sedergrenien sukuseuralta!

Kesä oli tänä vuonna vähän myöhässä, mutta syksy oli lämmin. Talvea nyt odotellaan, vaikka kaikki eivät siitä niin innoissaan olisikaan. Joulua kohti hiivitään, sehän sopii kaikille.

1. Jäsenmaksujen kerääminen toimintakaudelta 2015-2016

Varsinainen Sukukokous 2014 määräsi jäsenmaksun 30 € toimintakaudelta 2015-2016.  Sukuhallitus päätti kerätä jäsenmaksut loppuvuonna 2015. Ohessa on esitäytetty tilinsiirtolomake pankkiasiointia varten. Viestikenttään tulisi kirjoittaa jäsenen nimi tai nimet, kenen jäsenmaksut maksussa on mukana. Verkkopankin kautta voi myös maksaa seuraavan ohjeen mukaisesti:

Maksun saaja:      Sedergrenien sukuseura ry

Tili no:                                         Fi4150680620186997

(BIC OKOYFIHH)

Viesti:                                          Jäs.m. Nimi 1, (Nimi 2, …)

Euro:                                           30 €/jäsen

Eräpäivä:              18.12.2015

Sukuseuran uudeksi jäseneksi voi myös liittyä suorittamalla jäsenmaksun, jos ei ole jäsen vanhastaan. Uuden jäsenen yhteystieto, esim. puh.numero, olisi hyvä kirjoittaa viestiin. Jäseneksi voi liittyä myös suoraan nettisivulta sedergren.fi / Yhteystiedot.

2. Sukuseuran tunnusten ideointi

Sukuseuran tunnuksista keskustelua on käyty, mutta sen pidemmälle ei ole vielä päästy. Omalla verkkosivustolla sedergren.fi olisi upea paikka tunnukselle. Sukutapaamisissa olisi tosi hienoa, jos voisimme juhlia ”omilla merkeillä”, kuten viirein, rintaneuloin, mahdollisesti tunnuksin varustetuin omin tuottein.

Ideoita ja sen toteuttajia pyritään edelleen löytämään suvusta tai sen lähipiiristä. Piirtäjiä haetaan, vihjeitä pyydetään hallitukselle.

3. Sukukokous ja –juhla 2016

Sedergrenien sukuseuran hallitus on tehnyt varauksen sukukokoukseen ja –juhlaan 2016:

Aika:                     16-17.7.2016

Paikka:  Pielavesi Teatteri, Heinämäen teatteritalo, Itäjärventie 9 (sama, kuin v 2014! sunnuntaina ehkä retkikohde)

Rauhaisaa Joulua ja Onnellista Vuotta 2016

Sedergrenien sukuseura ry:n hallitus

puheenjohtaja Simo Saarmala                        sihteeri          Pentti Muona

Liite: Pankkisiirtolomake