Sedergren-sukujuhlan valmistelu 2014

29.1.2014

Ennakkotieto ajankohdasta: lauantai ja sunnuntai 12-13.7.2014

Ensi kesän sukutapahtuman suunnittelu on käynnissä. Sukuseuran hallitus selvitti ensiksi päivämään, milloin kokoonnutaan Pielavedelle. Pieni riski tosin on vielä jäljellä, ettei sopivaa kokoontumistilaa saataisi varatuksi ja siksi tulisi muutos. Uskomme, että em. päiviin paikka löytyy. Kaksi hyvää vaihtoehtoa on jo ehdotettu. Tarkempi tieto julkistetaan heti, kun se on tiedossa.

Iloista kerrottavaa on myös tämän sivuston kehittämiseksi parempaan ulkoasuun. Myötämieliseltä yhdistyksen jäseneltä saadulla tukirahalla saadaan puitteet kunnolliselle sukusivutolle ainakin 1 vuodeksi. Kiitos hänelle. Nykyinen ilmainen sivusto on kovin rajoittunut, johtuen mainosrahoitteisuudesta. Tuen avulla nostetaan sivuston taso monipuolisemmaksi ja sivujen määrän (5) rajoitus poistuu. Ulkoasun kehittäminen voidaan tehdä ensin kaikessa rauhassa "nätin" näköiseksi. Kun se on riittävän hyvä, siitä hetkestä eteenpäin voidaan päästää sivusto avoimeksi kaikille internetissä ja jäsensivut ovat edelleen vain jäsenille, joille tulee tarkoitusta varten omat tunnukset.

Huom! Graafinen suunnittelija haussa! Taitaja, ilmoittaudu heti!