Jäsenkirje no 1/2019

Toimintakauden jäsenmaksut

Sedergren-sukuseuran jäsenkirje 1/2019

Seuraava sukukokous ja -tapaaminen 2020

Tulevana vuonna 2020 Sedergren-sukuun kuuluvilla on jälleen tilaisuus kokoontua yhteen, käydään läpi edellisen toimintakauden asiat ja päätetään sukuseuran uudelle kaudelle suuntalinjat. Tapaaminen on vanhaan malliin myös tilaisuus seurustella ja nähdä sukua laajemmin, sekä hauskanpitoa. Sukuhallitus on tehnyt valinnan paikasta ja päivästä:

Sukujuhla ja varsinainen sukukokous:           18.7.2020 (lauantai)

osoite:                                                             Pielavesi, Suojala, Puistotie 8

Lisätiedot ohjelmasta julkaistaan suunnittelun edetessä.

Jäsenmaksut toimintakaudelta 2019-2020

Jäsenmaksujen laskutus on perinteisesti suoritettu sen vuoden lopussa, joka on ennen seuraavan vuoden sukukokousta.  Jäsenmaksu toimintakaudelle 2019-2020 on 35 euroa.  Mikäli samassa taloudessa asuu useampi seuran jäsen, maksu seuraavilta perhejäseniltä on 5 euroa/hlö.  Laskut on päätetty lähettää ensisijaisesti sähköpostitse. Kirjeitse lasku lähetetään heille, jotka ovat toivoneet paperilaskua. Verkkopankin kautta maksu seuraavan ohjeen mukaisesti:

Maksun saaja:                             Sedergrenien sukuseura ry

Tili no:                                             FI41 5068 0620 1869 97

(BIC OKOYFIHH)

Viesti:                                             (Jäsenet: ) Nimi 1, (Nimi 2, …)

Euro:                                               35 €/jäsen + 5 € / perheen mahd. lisäjäsenet

Eräpäivä:                                        29.12.2019

HUOM. Kirjoita Viestikenttään jäsenen nimi tai nimet, keiden kaikkien jäsenmaksut ovat maksussa mukana.

Muuttuneet yhteystiedot ja uudet perhejäsenet voit ilmoittaa:                 Kati Rosendahl, katiaulikki(at)elisanet.fi, puh: 050 3600414

Hyvää Joulua ja Onnellista Vuotta 2020

Sedergrenien sukuseura ry:n hallitus

(Jäsenkirje on julkaistu myös sukusivuilla www.sedergren.fi)